“Hepimizin yüreğinde bir parça acı var.Kimimiz en sevdiğini kaybetmiş mezarı başında gözyaşlarıyla anlatıyor yokluğunu… Kimimiz söyleyemediklerinin pişmanlığında acı çekiyor her gece … Kimimizin boğazında bir düğüm hiç anlatamadıkları… Ve acı içinde gülümseyerek bakıyorlar etraflarına .Derin bir kalp yaramız var iyileşemiyor…”—
Geçmişi unutmak diye bir şey yok, benim istediğim hafıza kaybı.
İpi kopmuş boncuklar gibi yollara döktüğü gözlerini,
birer damla düş kırıklığı olarak toplaması içine.
the view from the summer house on the Baltic sea. wonderful way to escape
via nitsanraiter
