karanliginbilinmeyeni:

“Hepimizin yüreğinde bir parça acı var.Kimimiz en sevdiğini kaybetmiş mezarı başında gözyaşlarıyla anlatıyor yokluğunu… Kimimiz söyleyemediklerinin pişmanlığında acı çekiyor her gece … Kimimizin boğazında bir düğüm hiç anlatamadıkları… Ve acı içinde gülümseyerek bakıyorlar etraflarına .Derin bir kalp yaramız var iyileşemiyor…”